LUMA CONCEPT – Concept store produktów Lifestyle’owych | Serwis gwarancyjny
815
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-815,page-child,parent-pageid-799,woocommerce-no-js,woo-variation-swatches,woo-variation-swatches-theme-bridge,woo-variation-swatches-theme-child-bridge,woo-variation-swatches-style-rounded,woo-variation-swatches-attribute-behavior-blur-no-cross,woo-variation-swatches-tooltip-enabled,woo-variation-swatches-stylesheet-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-3,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Serwis gwarancyjny

Sprawdź serwis gwarancyjny jaki Tobie oferujemy!

Zobacz nasz serwis gwarancyjny

Zepsuł Ci się rower lub inny
zamówiony produkt?
Zrób zdjęcie problemu i/lub nagraj krótki film oraz napisz kilka słów co się stało z Twoim rowerem.
Pobierz gotowy formularz i
wyślij go do nas na maila: hello@lumaconcept.pl
Daj nam do 14 dni roboczych na sprawdzenie co się stało z Twoim rowerem.
5
Jeżeli problem jest po naszej stronie i pozytywnie rozpatrzymy Twoją reklamację to masz teraz 3 opcje obsługi reklamacji w zależności od wybranego sposobu dostawy Twojego produktu:
Door to door – odbierzemy od Ciebie zepsuty produkt osobiście i dostarczymy naprawiony wprost pod Twoje drzwi.
Showroom w Katowicach – jeśli odebrałeś swój produkt osobiście w naszym showroomie, możesz przywieźć go do showroomu i już naprawiony osobiście odebrać w umówionym terminie.
Wysyłka kurierem – jeśli dostałeś swój produkt kurierem, spakuj go i wyślij na nasz koszt a my odeślemy Ci sprawny. Możesz go również przywieźć osobiście do naszego showroomu i odebrać w umówionym terminie.