LUMA CONCEPT – Concept store produktów Lifestyle’owych | Warunki gwarancji
1017
page-template-default,page,page-id-1017,woocommerce-no-js,woo-variation-swatches,woo-variation-swatches-theme-bridge,woo-variation-swatches-theme-child-bridge,woo-variation-swatches-style-rounded,woo-variation-swatches-attribute-behavior-blur-no-cross,woo-variation-swatches-tooltip-enabled,woo-variation-swatches-stylesheet-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-3,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Warunki gwarancji

1. Sprzedawca udziela pięcioletniej (60 miesięcy) gwarancji producenta na błędy materiałowe i konstrukcyjne ramy oraz jeden rok (12 miesięcy) na powłokę lakierniczą i wszystkie pozostałe części. Piasta roweru Vigor + oraz Road + e-bike objęta jest dwuletnią (24 miesiące) gwarancją producenta. Gwarancja na akumulator wynosi jeden rok ( 12 miesięcy) lub 1.000 cykli ładowania. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu sprzedaży.

 

2. Gwarancja obejmuje naprawę lub wymianę wyłącznie elementów uszkodzonych w okresie gwarancji na skutek wad materiałowych lub produkcyjnych.

 

3. Warunkiem ważności gwarancji jest przedstawienie poprawnie wypełnionej katy gwarancyjnej oraz dowodu zakupu.

 

4. Żądanie Klienta powinno zostać rozpatrzone w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia a czas ewentualnej naprawy lub wymiany wadliwego elementu ustalany jest indywidualnie i zależy od zakresu czynności gwarancyjnych.

 

5. W przypadku wystąpienia usterki należy niezwłocznie zaprzestać użytkowania roweru. Używanie niesprawnego roweru może doprowadzić do dalszych uszkodzeń, wypadków i obrażeń. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z dalszego użytkowania niesprawnego roweru.

 

6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek montażu, użytkowania, konserwacji i przechowywania roweru przez użytkownika w sposób niewłaściwy i niezgodny z zaleceniami producenta. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego montażu elementów dodatkowych oraz wypadków, zdarzeń losowych, nieprawidłowego i nieumyślnego użytkowanie roweru oraz innych okoliczności niezależnych od producenta i sprzedawcy.

 

7. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powłoki lakierniczej, elementów podlegających naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji roweru, takich jak: opony, dętki, łańcuch, zębatki, łożyska, uszczelnienia, chwyty kierownicy, owijki kierownicy, klocki hamulcowe, linki, pancerze i żarówki oraz standardowych czynności serwisowych takich jak: centrowanie kół, smarowanie, regulacja przerzutek, regulacja hamulców i regeneracja połączeń gwintowych.

 

8. Gwarancja traci swoją ważność w przypadku dokonania przez użytkownika wymiany ramy, widelca lub innych części roweru bądź wprowadzi modyfikacje któregokolwiek z elementów roweru w sposób niezgodny z zaleceniami producenta.

 

9. Producent zobowiązuje się do naprawy lub wymiany uszkodzonych elementów w miarę możliwości na elementy odpowiadające pierwotnej specyfikacji roweru. W przypadku braku dostępności takich elementów to w porozumieniu z Klientem dobierane są elementy o zbliżonych właściwościach.

 

10. Producentem roweru jest: ROETZ-BIKES B.V., Gedempt Hamerkanaal 99, 1021 KP Amsterdam

 

11. Gwarancja dotyczy jedynie pierwszego właściciela i obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej

 

12. Niniejsze warunki gwarancji nie wyłączają, nie ograniczają, ani nie zawieszają uprawnień kupującego wynikających z zapisów prawa.